На Львівській філії компанії "Сандора" було впроваджено Система "Бізнес-Логістика", позитивні результати якого стали визначальним фактором для багатьох компаній, які сумніваються в ефективності системи "Бізнес-Логістика". На цьому етапі розробляється концепція застосування системи інших філіях фірми " Сандора " .
Завершено третій етап впровадження Системи "esoftlogistic" у компаніях ТМ "Наша Ряба", яка, крім основних вимог до функціоналу, повинна враховувати специфіку товарів, безперервність циклу доставки, дозавантаження на проміжних базах (складах) та планування маршрутів на період часу. Побудова маршрутів та контроль здійснюватиметься на головному офісі, філії ж матимуть можливість перегляду "своїх" маршрутів та контролю автотранспортних засобів на місцях у термінальному режимі.
У Компанії "Оптіма Фарм, ЛТД", що є провідним дистриб'ютором медпрепаратів в Україні, було проведено тестову оптимізацію маршрутів проходження Системою "Бізнес-Логістика". І лише після отримання позитивних результатів було прийнято рішення про її придбання. Особливістю проекту стало врахування множинності вагогабаритних параметрів медпрепаратів при розподілі. Позитивні результати експлуатації визначили рішення про продовження співробітництва та впровадження Системи "Бізнес-логістика" на філіях компанії "Оптіма Фарм, ЛТД".
Компанія "АВК" - один із найбільших національних виробників кондитерської продукції, яка має широкий асортимент товарів та велику мережу реалізації.
Перед компанією постало питання необхідності автоматизації роботи відділу логістики, оскільки звичайні засоби управління не давали належного ефекту.
У найкоротші терміни за три місяці компанією "Ісофт" було розроблено та запущено в експлуатацію програмне забезпечення "Бізнес-логістика". Відчутних результатів було отримано вже в перші два місяці експлуатації Система "Бізнес-логістика". І на продовження співробітництва було розроблено апаратно-програмний комплекс "МАРМ Склад", призначений для автоматизації складських бізнес-процесів та діяльності співробітників складу на робочих місцях.
Основним напрямком діяльності компанії "Колбіко" є виробництво та продаж ковбасних виробів, м'яса та м'ясопродуктів. Компанією "Ісофт", під вимоги та специфіку розповсюдження товарів компанії "Колбіко", було розроблено та впроваджено в дію програмний комплекс "Бізнес-логістика", призначений для автоматизації роботи диспетчерської служби транспортного відділу.
Були враховані такі вимоги:
побудова оптимального маршруту прямування для транспортного засобу при максимальному завантаженні
характеристики транспортних засобів (тип транспортного засобу, вагогабаритні параметри, витрата палива, що допускаються до перевезення товарів тощо)
характеристики товару, що перевозиться (вага, обсяг, тип, вимоги щодо сумісності на перевезення і т.п.)
тимчасові параметри (режим роботи замовника, найкращий час доставки товару, тривалість рейсу)
можливість контролю розташування транспортного засобу в режимі реального часу
порівняння планових та фактичних показників транспортного засобу (пробіг, середня швидкість, маршрут слідування, тривалість рейсу)
У перший місяць експлуатації комплексу кількість транспортних засобів скоротилося з 21 од. до 17 од., а через три місяці експлуатації були отримані такі результати економічного ефекту:
на паливі 51000 грн.
на зарплаті 23 000 грн.
економія від 4 машин марки "Газель" 240 000 грн.
збільшення середнього завантаження рейсу на автомашину 77,20%
Компанія "Агропром-В" спеціалізується у виробництві хлібобулочних та кондитерських виробів. При розробці Системи "Бізнес-логістика" необхідно було врахувати вимоги щодо перевезення продуктів компанії "Агропром-В", це:
- обмеження з пробігу
- тимчасові обмеження щодо тривалості рейсу
- сумісність за типом товарів під час перевезення
- Розрахунок часу на постановку під навантаження (на рампу)
Компанія "Маркет Груп" є провідним дистриб'ютором елітних спиртних напоїв.
Компанія є не лише виробником, а й дистриб'ютором тютюнової продукції. Особливість товару компанії, відносно мала вага порівняно з габаритами, поставило пріоритет обліку місткості (об'єму) перед вантажопідйомністю під час розподілу заявок на автотранспортні засоби. Компанія одна з перших, серед багатьох інших, запровадила Систему "Бізнес-Логістика" у масштабі області.
Встановивши на своїх автотранспортних засобах GPS систему контролю, керівництво дійшло рішення про необхідність системи планування маршрутів на базі ПЗ "Бізнес-Логістика" для порівняння фактичного маршруту з плановим. Тому при придбанні основною вимогою до Системи було - інтеграція з існуючою Системою контролю і виведення GPS треку на карту планового маршруту.
Лідер з доставки питної води у Києві. При плануванні маршрутів необхідно враховувати місце прописки автотранспортних засобів і місце завантаження водою. Форми та кількість звітів, що надаються Системою "Бізнес-Логістика", послужили хорошим інструментом у процесі управління та контролю автотранспортним господарством.
Впровадження Системи "Бізнес-Логістика", дозволило в процесі планування маршрутів доставки кондитерських виробів та хлібопродуктів, врахувати низку специфічних вимог, зокрема:
- обмеження за часом доставки товару
- завантаженість автотранспортних засобів з урахуванням перевезення кількості лотків
- Провести розрахунок собівартості маршруту та рентабельності торгових точок.